„ეს მოდული დამეხმარა, გამეანალიზებინა სტანდარტების და მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების გამოყენება რამდენიმე თვალსაზრისით. გავეცანი სტანდარტებისა და მიზნების რუბრიკას, განახლებულ ბლუმის ტაქსონომიას და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების სიტყვებს, რაც ძალიან მნიშვნელოვანია სწავლების პროცესში"
გავეცანით პროექტების შეფასებებს, დავათვალიერეთ შეფასების რუბრიკების ბიბლიოთეკა, ასევე პროექტის შეფასების 5 სტრატეგია მიმდინარე მოდული დამეხმარა, გამეანალიზებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების ფორმები .
დამოუკიდებლად შევქმენით პროქტის თემის შესაბამისი პრეზენტაციის მაკეტი, სცენარი. ამ მოდულში გავეცანი ტექნოლოგიების გამოყენებასთან დაკავშირებულ სამართლებრივ და ეთიკური პრაქტიკის მოდელირებასა და სწავლას . ტრენენრის მიერ გ . ი მეთოდით უპასუხეთ კითხვას - რას ნიშნავს საავტორო უფლებები ?. პრეზენტაციის სახით გავეცანით " საავტორო უფლებების ქაოსს " , სადაც ტრენერმა ამომწურავად და ძალიან საინტერესოდ გაგვაცნო საკითხთან დაკავშირებული ყველა კომპეტენც ია.
Комментарии
Отправить комментарий